Gør dit brand kendt ved hjælp af muleposer

Gør dit brand kendt ved hjælp af muleposer

Alle firmaer har brug for at kunderne kender deres navn, værdier og produkter. Og de har især brug for at mængden af personer der kender til dem, øges. Derfor vælger rigtig mange firmaer at investere i at få trykt deres logo på diverse produkter, som efterfølgende kan deles ud til potentielle kunder.

Det nye inden for produkter med logo – muleposen

Alle kender klassikeren med at få en kuglepen med et logo på. Hvis du tager et kig i din skuffe, så har du sikkert et par stykker af sådanne kuglepenne liggende. Men hvis du gerne vil differentiere dig lidt fra mængden af reklame kuglepenne, så bliver du nødt til at finde på noget andet dit logo kan trykkes på. Dette kunne være en mulepose.

En mulepose med tryk ses af mange flere

Muleposer er utrolig moderne for tiden og det er noget rigtig mange bruger, især unge. Muleposer bliver brugt når der handles ind i supermarkedet eller i normale butikker. Mange bruger dem også bare i stedet for en taske, for man kan have så mange ting med sig i en mulepose.

Fordi den er så populær og bliver brugt så meget, er den helt ideel at bruge til at gøre sit brand mere kendt. Chancen er, at personen du udleverer din mulepose med tryk til, vil bruge den en del oftere end man vil bruge en kuglepen. Hver gang posen tages frem, så vil vedkommende blive mindet om dit brand og at du eksistere på markedet.

Derudover så vil langt flere i personen omgangskreds se dit logo, for de vil se det når han eller hun går rundt med en mulepose med tryk. Selv fremmede personer kan komme til at se dit logo og måske vælge at Google dit firma efterfølgende. På den måde bliver kendskabet til dit brand kendt af mange mennesker ved hjælp af blot én mulepose.

En mulepose med tryk har god signalværdi

Noget andet godt som en mulepose signalerer, er at dit firma er miljøbevidst. For grunden til at man er begyndt at bruge muleposer er at man gerne vil sænke sit forbrug af plastikposer.

En smart måde hvorpå du kan give muleposen væk og netop understrege at det har valgt det af miljømæssige årsager. Er ved at bruge muleposen som indpakningen. Det kan være at du driver en webshop, hvorfor så ikke spare på papir indpakningen engang imellem og i stedet pakke produktet ind i en mulepose. Det vil give kunden et rigtig positivt syn på dit brand og de kvaliteter der står bag det.

Det kan også være at du er ude på en messe for at reklamere for dit firma, her kan de prøver du giver forbipasserende, også være pakket ind i en mulepose. Det har en god signalværdi, når man bevidst prøver at undgå at pakke alt ind i plastik og andet engangsmateriale.

Posen vil efterfølgende minde dem om de produkter de fik af dig og de vil nemt kunne finde frem til dig når de ønsker at købe produktet igen.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *